08 October 2011

Excited dengan KAD JEMPUTAN

hasil tangan Lady D at 7:42 AM
hello Gorgeous !! sekalian...=)

tetibe mood menulis datang memalam ni..rase nak membebel, tapi tak tahu nak bebel kat sape..so silela relakan diri jadi mangsa saya..haha...actually, xde pape sangat pon lagi progress untuk majlis aku...tapi semalam da beli something untuk buat centerpiece..yang tu aku akan DIY nanti...akan aku cerita di lain episod ye..tUUNNgggguu..^_^

okie berbalik pada keterujaan aku terhadap kad jemputan aku...actually, tak tempah pun lagi...what the?!~...okie...cuak dalam teruja ye...da tinggal 2 bulan lebih, kad tak tempah lagi..masih dalam proses perbincangan dengan abang LOVELYBERRYZ. kad jemputan aku dapat harga yang terbaek sekali...cewah~..excited sbb dapat jimatkan cost pada tempat yang sepatutnya..sebab, before this aku da booked kad kat satu tempat ni..aku rase da murah dah untuk rm0.70/pc...pastu selepas survey...ade yg lebih murah ye..dengan rm0.70, aku dapat kad jemputan + kotak untuk doorgift....FYI, kotak tu kotak besar yang orang selalu jual rm0.90/pc..so tersangatla under budget..even aku bukan keluarkan duit sendiri, tapi 1 sen duit ayah aku pon amatla bermakne pada aku...

kad yang aku pilih simple je...cukuplah sekadar dapat inform semua orang yang AKU NAK KAWEN!!!...excited ok bile sebut ayant tu..hahaha..mood kawen sudah datang~~

Rupa kad aku akan update di lain episod, skali dengan kotak doorgift tu ye...barang untuk letak dalam kotak da survey ptg tadi...mybe next week kami pergi ambil di kedai tu...excited sebab dapat apa yang aku nak...^_^

*untuk B2B sekalian...cubelah terjah website lovelyberryz tu...boleh saving tau~~~siyes murah!!



0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting