10 October 2011

Berjimat untuk PRE-WEDDING anda

hasil tangan Lady D at 7:33 PM
Assalamualaikum dan Selamat pagi!!!!...tanda seru tak bermakna ianya adalah pekikan ye..ianya adalah keterujaan..^_^

harini hari selasa kan..boleh tak nak jump terus hari ahad..hehe..hari ahad ni kami nak pergi berjimba sambil shoot pre-wedding...ate memang menggelabah..awal lagi kot..tapi tak salah pon buat awal kan..barula namanya Pre-wedd...^_^ actually, aku perlukan gambar-gambar ni untuk buat kad jemputan dan banner...dan juga Guest Book..tu yang buat cepat skit..untuk guest book..aku DIY je..design da siap..tinggal gamba tu je...nanti da siap aku tayang kat sini ye..

berbalik pada Pre-wedd kami..ianya akan dijayakan oleh FotoBesiKarat..tempat, aku masih pikir lagi..yang hado dalam kepala ni Bukit Cahaya Sri Alam..tapi another option is Putrajaya...by this Thursday baru aku akan reconfirm...haish..nak pilih tempat pon susah...ni la dugaan..(padahal memang gedik, tak yahla nak salahkan dugaan pulak)..+_+

kenapa aku kata jimat??...okie untuk 1 hr session only RM50 ok..saya ulangi RM50 SAHAJA!!..teserlah kebatakan aku...sila abaikan...mereka tengah buat promotion..tu yang murah tu...bukan untuk pre-wedd je tau ade macam-macam..: (En. Besi Karat, mintak izin copy ye..^_^)




OUTDOOR PHOTOSHOOT PROMOTION!!

:baby / kid


:family:couple:maternity

:self potrait:pre-wedding:post-wedding

*RM50 / hour.shoot and burn.

*valid within Kuala Lumpur area only


ha...murah tak murah la kan...so apelagi..sila lah rajin kan diri anda untuk menjelajah FB mereka di SINI..promotion ni valid till end of this year...so..jangan lepaskan peluang anda! pesanan ini di bawakan khas untuk bakal-bakal pengantin macam saya...^_^

0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting