30 November 2011

30 days left....

hasil tangan Lady D at 5:59 PM
Assalamualaikum dan selamat pagi semua!!...

Pepagi aku da update belog dan setelah berkurun lame..ape motif?..haha..harus ok…update sikitla kan progress yang hado ni…

Actually..tinggal 30 hari a.k.a SEBULAN before my wedding day…seram tetibe bile sebut hal ini…aku rase nak JERIT sekarang!!!!...takut + nervous + headache + memacam lagi perasaan yang bercampur baur…kalaulah boleh undurkan masa..misti aku da buat preparation dengan jayanya…owh tidak…itu hanya statement yg HIPOKRIT!..haha..aku memang suka buat kerja last minit, buat assignment last minit, masak last minit, sume last minit..so same goes to my wedd’s preps…bila la ko nak ubah perangai kan cik dayah oii..(monolog dalaman)..^_^…kalau tengok preparation B2B lain yg setaun lg nak kawen pon memacam da buat..memamng buat aku rase nak nanges!...uwaaa~~

Ok berbalik pada preps, UPDATE as at 1 December 2011 – DIY MEGAproject::
1.        
     Centerpice
           


Jeng2…baru siap spray jek….origional colour steel n black..tp disebabkan I suke kaler putih, kite transform ok..;) ( and sebenarnye xcukup bende ni..coz memula plan utk buat 6 sahaja khemah makan, now da jadi 10 khemah, mane aku nk cari mende ni lagi eh..sume kat kedai tu aku da borong..uWWAAAA~)…xpe2, chill dayah..kang kite usahakan cari jugak!..hehe

2.       Guestbook (GB)

       

Guestbook aku diy je..totally inspired by me..=) disebabkan aku beria untuk ber”mutiara” di majlis akau nanti…so guestbook aku juga bertemakan “pearl crazy!”…print da siap, tinggal bind and deco…untuk deco kene tunggu weekend sebab aku menunggu sesuatu sampai untuk dilampirkan bersama GB ku ini..chayok2!!..Kepada kengkawanKU..sila tinggalkan jejak anda di buku ini..sebab PENAT aku buat..hahaha!

3.      Bunga Tisu

Siyes penat buat bunga ni..tapi seronok..actually, aku xtau nak letak kat mana bunga ni..tapi buat je la..kengkonon 5 buan lagi nak kawen kan..so pura-pura buang masa..haha..gamba aku lupe nak upload..xde gamba..=)

Sekian update bertubi-tubi untuk harini..nantikan berita hari esok pulak..sebab aku tengah memBEADING baju mr.FH ( future husband)...cewah~~~..

ddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting