30 January 2011

4.WARNA TEMA: colourful la...hehe

hasil tangan Lady D at 11:45 PM
Indahya warna-warna kehidupan..tanpa warna...kelamlah jiwa..cewah~..bemadah pulak pagi2 ni....topik arini about warna tema untuk wedding aku nanti...agak-agak...nak pakai kaler ape ye....kaler pn jadi probs bile cite sal kawen ni...yela..mane x nye, orang skarang...kawen bertema, bertunang pn ade tema...yang xtahan tu..kenduri doa selamat pn de pakai tema gak..ahaks..terlebey sudah...xpe2..janji u all bahagia k...

actually...aku ni adela..PINKYcrazy...hahaha..cam over laks ek..xpe..aku ngaku..memang pon..;) pada mate aku pink je yg cantik..xkirela..baju aku, tudung, kasut, handbag, purse..sume pink yang cantik...tapi yang lagi xboleh blah..bila Mr. Tunang pun turut terbabit dalam minat aku yang mendalam nih..hehe...memandangkan ktorang slalu keluar bersama untuk ke majlis kawen kengkawan n sedara mara, kitorang slalu ala2 nak match gitu..so baju aku mmg xlain xbukan so many pink okey.....nak x nk, die kenela pakai pink jugak...(aku yang pilihkan baju die...haha)...hurm..n guess what..tema tuk majlis kawen aku ni pn akan ada kaitan ngan kaler pink..sure die rase cam nitemare kn...haha...sampai die berkata: "kalau xde kaler pink tu xboleh ker......."..hehe..cian de lor...

aku plan tuk buat PINK + OREN.....tebelalak x mate u all..pade aku , okie je kaler tuh..tapi member aku le tanye soalan yang tetibe buat aku bepikir, R: " pink + oren.???? penah dibuat orang ke??? ke ko oranag pertama???....so many Q....xpe, aku mmg suke bende yang orang xbuat ni...nak rase cam spesel gitu...tapi..spesel ke???...

selagi kaler tema ni xdecide, aku xle suh mak andam wat preparation kn...so for the time being, aku decide tuk pakai kaler nih...hope cantikla...sbb aku da pilih kaler yang agakla tidak dipilih oleh orang len....so far, family aku da setuju...mungkin mak aku akan wat langsir kaler peach tuk rumah kami (amik kaler yang tengah2 antare pink and oren)...


PInk + Oren....= dayah yang COOL..peace!!

4 kate-kate semangat:

Unknown said...

kuning + biru beb

Lady D said...

huhu~>.kuning + biru yew...tapi aku suke pink.....

dayah said...

comel-comel coz i like oren...

Lady D said...

mistila comel....hehe..cam ko kn..;)..
thanks dayah!

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting