08 September 2013

Late Night Skincare Class

hasil tangan Lady D at 4:59 PM
Assalamualaikum..and morning gojes!! excited pagi-pagi dah update blog..memang tak menyempat..haha..actually SP tido..tu yang terus capai lappy nih...SP dah pengsan sebab malam tadi ikut mummy die buat Skincare Class sampai pukul 1 pagi....huhu...1 pagi ok...tett...0_o

Actually tak plan pun nak buat sampai pagi buta...my cousin tu request nak skincare class..then ingat nak buat petang tapii dia bz...and malam die nak keluar beli barang...so tu yang abis lambat tu...tu pun tak sempat nak buat Foot Spa...so buat hand spa, skincare and make up je....

Peserta malam ni 5orang perempuan dan 2orang lelaki..excited aku..sebab first time ade lelaki nak join kelas aku tau...tapi yang lagi excited sebab cousin aku yang request kelas ni..memang seorang yang sangat sempoi..tak pernah mekap ok..pakai pun simple je kot...selalu berbaju T, jeans and selipar je..so aku memang excited nak buat kelas ni untuk die..and hope die happy...^^ kali ni aku buat dua sesi...sebab sorang cousin n auntie aku keluar kejap..so sementara tunggu mereka...aku start kelas untuk 5orang peserta...

Inilah wajah-wajah mereka...tapi tak semua sudi nak pose...so yang hado je la...hehe..walaupun dah tengah malam..semua masih rajin nak belek muka tau...mereka ni tak pernah make up...so malam tadi aku share sedikit ilmu pada mereka..harap berguna untuk hari-hari mendatang...^^

aku lupe bawa camera..so gamba kualiti hp jenama malaysia..^^

Cantik itu subjektif...Menjadi cantik bukan untuk menunjuk-nunjuk..but to be presentable..Wanita yang cantik pada luaran itu bonus...dan wanita yang berharga cantikpada luaran dan dalaman (hati)....

Kalau ade yang sudi nak join skincare class ni dengan I...or minat nak jadi beauty consultant pun blh...^^
Feel Free to contact me..I will consult u for FREE!!

Hidayah Misnan (HM)
017-653 6779
FB : Mary Kay-HM 
Instagram : Marykayhm


0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting