06 September 2012

Things that I miss a lot during this pregnancy

hasil tangan Lady D at 11:27 PM
Kebanyakan pregnant women or mommy to be mesti akan ada perasaan yang sama macam aku...we miss a lot of things..things that we can do, we can wear...and macam-macam lagi....tapi ni dari pengalaman aku la...maybe setiap orang ade pengalaman lain-lain...tak same...based on their routine...:)

The most things yang aku memang terase rindu sangat NAK PAKAI JEANS....uwaaaaa~~~...tengok je jeans tu terperuk dalam lemari..sian kan die...nak keluar kejap pon aku da rase rimas xtau nak pakai ape...baju ape...seluar ape...sebab normally memang akan pakai jeans kan...so skarang...yang hado la...terpakse la pakai skirt..aku xsuke...rimas...(sebab aku xbiase...)...

Rindu NAK PAKAI BAJU KURUNG MODEN.......sebab, fesyen utama aku semenjak mengandung ni...Jubah, jubah dan jubah...bukan sebab nak berlagak baik ke hape...tapi tu je yang muat bile perut da membesar macam ni...aceli..muat jugak baju-baju kurung biase...tapi tang kain tu memang xboleh zip...dan kalau duduk..memang aku akan tercungap2 macam orang perlukan CPR...Semput okey!...so tengok je la baju yg bergantung2 kat dalam lemari tu..............+___+

Rindu NAK TAWAF SATU shopping complex....semenjak pregnant ni memang xdan aku nak berjalan banyak..kalau keluar juz beli barang yang memang aku cari dan terus balik...kalau x memang cari nahas la...kaki ni lenguh semacam...where's my energy goes??...

Rindu NAK TEMAN EN HB pegi main bowling...main badminton....sebab skarang aku cepat letih...and xlarat nak duduk lama2 kat satu2 tempat tu...so skarang da jarang temankan die....aku tunggu kat rumah je...isk2...boring kan....;(

Rindu NAK PAKAI HIGH HEELS...sebab skarang..peneman setia kaki aku adalah selipar yang ala2 selipar makcik2....and mak aku pon xpakai selpar cam aku ni...nak pegi kenduri kawen ke..pape function ke...pegi beraye.sume pakai selipar ni je ha....and this weekend aku kena pegi perwakilan untuk Puteri Kota Raja..and.....ni jugakla selipar yang aku kena pakai...xde class btoi!..huhu..tapi ni je la selipar yang bile pakai kurang sikit sakit kaki aku...very recommended untuk mom to be..


Ni la selipar aku...dulu, kini dan selamenye...

So to all mommies to be..pe lagi yang u olls rindu nak buat mase pregnant ni....kalau ikut aku banyak lagi sebenarnye...tapi ni adalah TOP 6 daripada semua yang aku rase....


uwaaaaaa~~ melalak jap...and the MOST i MISS adalah EN. HB...gedikks..hehe


With Love,
Mommy Dya






2 kate-kate semangat:

Emylia Shahila said...

same la kite.. rindu sume tu.. now, pakai selipar.. n worst part.. en hubby ckp selipar mcm mak cik2 jee... da ni jee yg comfortable.. belasah la kan.. mak cik pun mak cik la..

Lady D said...

btol2...rindu sume tu kan....kite mmg da sandang jawatan makcik2..so dapat mandat seliper baru tu..hehe...Emylia da pregnant brape bulan?...1st baby jugak ye..

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting