28 September 2011

DILEMA BAJU RESEPSI

hasil tangan Lady D at 8:12 PM
uwaaaAAAA~~~...nak jerit boleh???..maaf saya tertekan...^_^

majlis hanya tinggal 3 bulan lagi..so before November I have to decide baju macamana nak pakai untuk resepsi nanti...disebabkan kakak andam tu takde baju yg saya nak..so saya perlu mendesign baju sendiri dan ya...beliau akan buatkan baju baru untuk saya..plus...FOC ok...sangat hepi!!

Tang FOC mmg aku hepi...tang nak mendecide design tu little bit headache..please...somebody help me..oh I know...nobody can help me unless i help myself kn...setelah kepala aku diserang sakit kepala memikirkan tentang design baju ni..aku pon menjampi dan mementerakan bebola google ku....adela beberapa design yang buat aku teruja dan sangat ingin memakainya....contoh....

 sirius!! Aku admire gila kat baju ni...cam ala2 dress to bolly kan...pemilik baju ni adalah butik aqiza..tapi ade member aku cakap aku akan nampak gemuk bile pakai dress ni...betol ke??....uwaaaa~~ tapi nak jugak..boleh?..tu kata hati aku..tapi tula..bila nk kene buat keputusan ni takut menyesal pulak nanti kan...so..aku pon dengan bersungguh-sungguh menggoogle lg..tadAA...jumpe yg kat bawah ni pulak...


This is one of Rins Suzana punya collection. Butik ni memang famous, sesiapa yang paling selalu terjah karnival pengantin sure jumpa booth ni..koleksi baju-baju mereka memang superb!..macam baju ni..cantik kan2..aku suke jugak baju ni...


Lastly, ini adalah baju resepsi sorang blogger...iaitu Intan Norazam. sorry sis, pinjam gamba ni..sebab admire kat baju ni..hehe...nak boleh???...untuk sesapa bride to be kat luar sane...u all boleh baca blog sis Intan ni..sangat membantu korang nanti..sirius!..sis ni kreatif tau...veil pun die buat sendiri..sangatla yang tergojes skali...tak tipu!...

Mungkin lepas aku menggoogle ni..adela idea sikit-sikit...InsyaALLAH..mungkin aku akan buat combination of this 3 dress...tamak tak??...haha..apela rupenye ye...tapi kan malam tadi masa aku selak-selak newspaper..I found something...cantik!..boleh combine skali kot..haha...terlalu awal untuk aku beritahu macamana rupa  baju aku nanti..lepas aku bincang dengan kakak andam, and confirm design..aku cite ye...selagi belum jumpe beliau..aku blohe google-google lagi..

Untuk sesiapa yang macam aku gak..nak kene pikir design baju sendiri,..bersama-samalah kita berusaha okie!..chayok2!!



~tak nak Langkah boleh??..takut nak Menuju Gerbang Perkahwinan~

4 kate-kate semangat:

Aini said...

cantik..hehe

Lady D said...

thanks aini..cantik kan..tapi pening jugak nak memikir.=)

ilya maisara said...

Kak Intan tu mmg ada tangan magik ^_^ hihi

Lady D said...

btol tu isma..;)

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting