13 February 2011

Saje nk story!!

hasil tangan Lady D at 6:30 PM
Assalamualaikum and salam sejahtera ye..........cam xde mud x arini?...haha..xde jugak...mood aku ok je..kdg2 je moody..tgk haribulan la..peace!!...actually...aku saje je nk story sket, memandangkan aku xde pos pape lagi 2 3 hari ni....actually aku nk cte yg aku da beli baju nikah!...gile x hot...awal kn????....tapi de aku kesah..hehe...aku xsngaje terbeli...=(..(tapi mmg slalu aku suke beli xsngaje...hehe)...al-kesahnye bile aku jenjalan ngan mak aku...ktorg ni kalau keluar, xbawak balek hasil jgnla panggil ktorg ni anak beranak..mmg da prangai..hehe...so time jakel wat sale aritu, aku saje je jenjalan...ingat nk survey2 je...tapi..nek je kat tingkat 3, kat area baju2 pengantin...aku terus je berkenen kat 1 baju nih..wah! promoter die siap test kat badan lg..lg la tenampak keayuan aku..oppps....silap..kecantikan baju tuh..aku xpakai baju tu pn mmg da ayu da..haha..perasan!..onestly, memang cantek!...tapi..aku xbawak cash...huhu~...tapi paham2 la kalo orang meniage nih..ATM pn sebat...last2 aku beli...kaler yg aku idam2kan adalah peach color....tapi aku beli yg soft sket..ala2 baby peach gitu...coz tuk nikah cam sweet sket kalo pakai pastel color kn..mak aku pon suke...tp pendirian aku agak goyah la bile terlalu byk pilihan kt depan mate...ni name nye rambang mate ok..bukan mate keranjang ye!..haha...aku minat gak kaler champagne, tapi mak aku n promoter tuh kate kaler baby peach tu gak yg cantek..so i pick that one!...time sale cani slalunye jakel akan jual baju with package...beli baju pengantin pompuan,,dpt skali baju pngantin laki..ok la kn..berbaloi2....bayar je..peace!..even cost untuk baju tu agak mahal...tapi xpe..coz aku puas ati..lagipun...upah jait baju xyah pk sgt..mummy aku kn tailor..hehe..slalu aku design, mak aku yg jahit...so far, baju time aku bertunang...mak andam aku nikah..pn pakai khidmat mak aku...kire mak aku ni mmg superb la..sume le buat..upah pown xmahal...u all sape2 nk tempah le la...upah berpatutan!..cewah..promote laks....berbalek pade kaen yg costnye mahal td..hehe (bukan niat untuk menunjuk2 ye)..harga nye juge berbaloi dgn jenis kain nye..coz mmg cantek and xmudah retas atau koyak..kire cam patotla harge camtu..coz kualiti die bagus....aku nk kn anak tukang jahit...so da bese da menengok kualiti kain-kain di pasaran....ecece...cam bagus lak..and untuk design baju nikah..aku pilih yg simple tapi still nampak cam pengantin la...alu plan tuk wat kurung moden je...coz mak aku kate nanti boleh pakai g memane kan...xdela teperuk je dlm lemari dik kerane terlalu glamer smpai segan nk pakai...hurm...xsaba nk tggu siap!....


~Selangkah lagi menuju gerbang perkahwinan~

p/s: rase cam xle bla bile tulis moto baru aku tuh..siyes!...hahaha

0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting