18 January 2011

Everyday is my day...

hasil tangan Lady D at 10:39 PM
actually..rase cam xcited nk kawen...haha..klaka plak rasenye bile "aku" yang bekate begitu..sebenarnye lame lg pejalanan hidup aku sebagai tunang A...ade dalam setaun lagi kot...tapi otak aku da serabut skarang da...ecece.. camla nk kawen esok kn...setiap hari dalam otak aku ni...topiknye KAHWIN...hehehe

malam tadi pn bile beborak ngan seorang sahabat..katenye da xsabar sangat nak kawen..n guess what..die special GF pn blom ade..kalo aku free..da lame aku tawarkan diri..OOPppss...jgn men gile..de gak yang kene piat telinga kang...

even aku punye majlis mybe aorund 10 months lg...tp aku da rase cam around de corner tau....many things gak yang aku da plan...yela..majlis ni kn bukan majlis main-main cam main kawen2 time zaman kecik-kecik dulu tu...so..aku kene well plan...untuk x miss out anything, aku nk keep on write in this blog as to remind me jgk nanti..tuk sesape yang same gak cam aku...kite blh remind each other kn....

reflect 4 today:

harini xbyk sgt dreaming sal kawen coz lbh byk berFB...hehe..

0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting