29 November 2012

Masanya Tiba pada Minggu ke 37

hasil tangan Lady D at 9:06 PM

 Hello Semua...

Suprise!!

I am a MOTHER now....


Alhamdulillah...bersyukur ke Hadrat Ilahi dengan Berkat dan doa dari Suami..mak ayah, keluarga dan FIL serta semua rakan-rakan...Aku telah selamat melahirkan seorang Bayi Lelaki yang sihat pada 
9 NOVEMBER 2012 di Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah. Klang (HBTAR). eh, tetibe besalin kat GH eh, sebab memula dah plan nk besalin kat UMRA..tu aku akan explain kat lain entry, sebab panjang berjela rase nak membebel nanti..

Nama di beri Muhammad Saif Putra..nama ni aku yang pilih...even dalam perjanjian dengan en. abang kalau anak lelaki die yang nk bagi nama...tapi bile aku da tunjuk nama ni kat die..die setuju pulak...;)

 Actually, Due date suppose on 27 November...tapi baby da tak sabar nak jumpe mummy dengan papa die..so die keluar awal...ni la sebab kenapa da lame tak update blog...sebab baby tak boleh tinggal kejap..asik nk berkepit ngan mummy die...and lebih-lebih lagi bila papa die dah balik terengganu..lagilah bertambah manje...ok..ni die da nangis..memang jeles ye syg tengok mummy update blog....dah dulu.....;)




3 kate-kate semangat:

ieza ashaari said...

tahniah utk ko.. huhu..

OmbakBaik said...

tahniah...eh beza 5hari je anak kita ye..selamat berpantang mommy..moga beby saif membesar dengan sehat dan dengar ckp mummy daddy..

Lady D said...

Izfanora:: thanks iza....;)

OmbakBaik:: oyeke..sebayela ank kite ye..xsempat lg nk terjah blog org len..hehe...selamat berpantang jgk utk sis...insyaallah..amin...;)

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting