20 January 2011

1. Date of the day: nak pilih tarikh pn susah...hhuhu~

hasil tangan Lady D at 5:28 PM
memang mencabar liku-liku hidup nk kawen ni...mane xnye, nak pilih tarikh pn susah...lelagi untuk aku yg memiliki big family, bile tang pilih tarikh ni yang payah..nanti terclash plak ngan date sedara-mara yang lain...so bab tarikh ni mmg aku kene hati2...

sebenarnye, aku mmg da teruja sgt nk kawen 11.11.11, tarikh keramat orang kate.....sebab aku pown bertunang pilih hari yang ala-ala keramat gitu..10.10.10...tapi..ramai plak member2 yang nk kawen time tu...the sedey part is, nanti aku xdpt lak g tgk diorang kawen kn....bukan takat member je..sepupu aku pon de gak nk kawen on the day....

So, kesimpulannya..........aku pon mengalah la...aku xjadi amik tarikh tu...its okie je kat aku...then aku pn bincang2 and dpt 1 lg tarikh yg aku da rase terbaek da...11.12.11..okie gak tu kan...tapi, skali lagi aku keciwa...de lak pak sdare aku nk kawen time tuh..;(

Finally, aku decide tuk amik tarikh yg paling bersejarah dalam idup aku...n kompem bakal husband aku xkan lupe tarikh anniversary ktorg nanti...(kalau die lupe gak siapla...hahahhaha)....nak tau tarikhnya?....wat mase ni I keep it secret ya...jeng2222....~

0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting