21 September 2011

Kepulangan ku di Blog ini

hasil tangan Lady D at 9:47 PM
Assalamualaikum~~~~

hai u olls..sirius aku da tak hengat da yg aku ada blog nih...boleh tak camtu....hehe...tersangatla busy dengan bisnes ( tak yah nak bangge dengan bisnes yang baru setahun jagung tu -_- )..sesambil nak promote le usha-usha kat sini ye..ngeh2..JUTAWAN SEJADAH..sila-sila..jemput jenguk ye semua..lelagi pada bakal-bakal pengantin tu...misti tengah pening kepala nak bagi ape a doorgift kan...le ushar eh...follower saya boleh ask for best price..eceh....^_^..

Okie...setelah sekian lame daku tidak mengupdate blog ini...tidak bermakna semua urusan perkahwinan daku tiada progress ye...tetibe rase nak menjerit keriangan....YAHooo~~!!!..nak Kawen..dan tetibe mood gatal datang..haha...sila abaikan monolog dalaman daku tu...+_+

Sepeninggalanku pada Blog ini adalah selama 5 bulan!!!...OMG..macam tak percaya aku..cepatnye masa berlalu~~...ok, di sini aku sertakan perjalanan hidup selama 5 bulan dalam nak menjadi penantin ni ye..hehe..tetibe beblushing sikit di pipi..haha..ok, kita sambung....


Test HIV - settle

Documentation - in progress

Konsep & Tema - settle

Butik Pengantin - settle

Kad Jemputan - partial

Hiasan Bilik Tidur : Cadar - settle

Doorgift - settle

*listing ni akan aku ceritakan secara details dalam entry laen..sebab..aku tak biasa bebel sikit-ikit...nanti entry ni jadi cam E-book plak kan...

Lepas aku senaraikan progress ni...takde la banyak sangat yang aku da setelkan kan..haha..takpe-takpe..yang penting ade progress jek..sbb tinggal dlm 3 bulan je lagi majlis aku...nak tak nak kena gak buat preparation....^_^




~Selangkah lagi menuju Gerbang Perkahwinan~



0 kate-kate semangat:

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting