23 March 2011

HanTARAN Part I..

hasil tangan Lady D at 9:18 PM
hari ni aku nk cte sal hantaran tuk majlis aku t...cepat sgt ke nk cte sal hantaran???...xkot ek...ikut sukele bile kte nk cite kn...hehe..ok, progress utk hantaran, aku da beli dulang..waaaa xcited gitu..=) aku beli yg murah2 je..fyi, dulang ni berharge tidak lebih dr RM5..sgt murah kn..tu yg aku perlukan~...pade aku slagi le jimat, kite jimatkan..xyah membazir2 sgt..dulang ni actually, mak aku yg belikan kt melaka, nmpak cam steel tapi plastik je.... Before ni makcik aku ade beli dulang camni, tapi patern die len sket..sbb dulu xbyk pilihan, skang da byk..so ni yg ala2 latest la kt kedai tu..aku bepikir2 nk spray jd kaler putih dulang ni..agak2 ok x?...haha..kne spray dlu bru tau hasilnye kn..

ni la dulangnye:: beli 10 pcs je, bapak aku kate kalo xcukup, t g beli lg..waa..jauh tu nk g..=)

ni aku amik gamba sekeping..

aku plan tuk beli bunge artificial je..sbb mls nk menggubah fresh flowers, pahtu modal pn lebh kurg je kn..bek pakai artificial...bunga aku akn beli kaler pink and oren..nk bg meriah..hehe..lgpn da decide, hantaran dr pihak aku akan bertemakan pink n oren..and drp side lelaki akan bertemakan coklat and kuning...so dlm imaginary aku...hantaran aku akan berupe begini..huhu~ ate xcited bonar sebelum buat.. takot xjadi je..hehe


ini adalh bayangan semate2::hasil sebenar kne tungguUUU

harap2 jadi la ea...so maybe dlm bulan April, aku le settle kn hantaran kot...settle dulang dulu la...brg2 tu En. Tunang xbg beli lg..die kate awal sgt..t da nk dekat br le beli..huhu~...barang2 nk letak atas dulang????...pe ek...kami da decide untuk pilih brg msg2 pe yg aku nk atas dulang aku ye??..hurmm..mybe xbyk sgt kot..ate niat di hati nk wat simple2 je..ni yg ade dlm pikiran skang:

1. Duit hantaran ( of coZ)..tetibe bling2~..mate RM la katekan..hehe
2. Lappy...........................memandangkan lappy aku da nk rosak, aku decide tuk gantikannye atas dulang nanti..huhu~ (berangan lebey)
3. Handphone...................Ni msh dlm perancangan sbb aku mmg se nk pakai Hp yg org belikan..hehe (tetibe              rase bemakne sgt...cewah)
4. Handbag.......................yg ni mmg cam ala2 wajib kn setiap kat setiap hantaran pompuan
5. Purse.............................ni xsure lg..tp rse cam nk..=)..wink2..
6. Kasut............................yg ni pn cam wajib gak
7. Jam Tangan....................
8. Perfume...........................

p/s:: harap mende2 ni xsusahkn En. Tunang...hehe

tu je kot yg aku se penting...pahtu yg len2 t tambah ngan makanan je...sbb aku ni keturunan Jawe..so mmg makanan banyak sket...lgpn cam xbes je kalo bg makanan sket2 kn..t sian spupu2 aku yg kecik2 tu sik tggu je tepi dulang..hehe ( aku ni cucu sulong, so aku xde ank sdare...spupu pn ramai yg kecik2 lg)....

Okie,,,,sekian tuk hantaran part I...nanti pas aku da makeover dulang hantaran aku..aku akan update lg...n mungkin aku akan tunjuk baby step tuk decorate hantaran nanti..kire cam deco besame eric tuh...hehe..murah ati kan aku ni..ececece..puji diri sendiri laks...okie..c u all next time...=)



~Selangkah menuju gerbang perkahwinan~



2 kate-kate semangat:

roxybread Klapaucius said...

hi.just want to ask..kt mlke area mn yg murh?

Lady D said...

Hi dear...kat melaka area sg udang..ada 1 kedai serbaneka sebelah family store..

Post a Comment

 

ROAD as A WifE Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting